Veckan som gick

Måndag
Styrketräning - Överkropp

Tisdag
Intervall löpning. 2.5 km a 20 min

Onsdag
Styrketräning - Ben + Mage

Lördag
Powewalk 2.0 km a 20 min

Söndag

Styrketräning - Överkropp + Mage



Träningen denna veckan har gått bättre även om jag segade ur under de senaste kardio passet och gick snabbt visserligen. Blev tagen av ljudboken jag hade med mig. Dumt. Hur som så blev det i alla fall 5 ggr. Det måste man väl ändå vara nöjd med? Även om 6 ggr är det ultimata.

Maten. Suck. Jag fattar inte varför jag är så slarvig. Denna veckan har om möjligt gått ännu sämre. Och till vilken mening? Ett par minuters njutning? Hade vart lyckligare i det långa loppet om jag lagt band på sig. Behöver avvänjning och inleder två veckor med pulver som en kickstart först och främst. Herregud hur ska det gå.
Kommentera inlägget här: