Bröllopsyra

Efter 10 år tillsammans har vi bestämt oss. I Oktober gifter vi oss.
En tråd vi just börjat spinna på om våran stora dag. Tusen saker att ta ställning till. Men vi är rätt så eniga om det mesta. Det vore väl annat efter 10 år.

Förmodligen är det väl dags. 10 år tillsammans i år. 6 år som förlovade och två barn senare, det är mer än de flesta. Jag tror vi känner oss ganska redo båda två även om man känner sig som en vilsen kattunge mellan varven.

Det är enklare att veta vad man inte vill än tvärt om.
Men nog har vi allt börjat baka på en riktigt god kaka. Plats, datum och gäster. Resten lär framtiden få utvisa.

Allt jag vet är att det är med honom jag vill dela resten av mitt liv med.
Varje dag, i resten av vårt liv, efter det och för alltid.
Jag är så kär att knäna fortfarande viker sig, att jag inte kan låta bli att le när du ser på mig och jag på dig.

Det allra viktigaste är att dagen handlar om oss, vår tid och vår framtid tillsammans. En hyllning till oss, en dag utan stress som vi kan bära med oss som en utav de bästa.

Förvänta er inga inbjudningar!
Lina:

Förväntar mig massor av bilder istället, det räcker! ;-)

carro:

blir alldeles gråtis! ni e ju för söta :D va mysigt för er!!!!!!!!!!!!!

Alexandra:

oh vad harligt!

Kommentera inlägget här: