20 juni

Ska strax bege mig mot jobbet. Obeskrivligt skönt att slippa stiga upp vid 04.30 idag. Eftermiddagsskift hade vart det perfekta börja vid 14 och sluta vid 22. OM man inte missade hela dagen. Förmiddagsskiftet är perfekt OM man det inte vore för att man är som i en dimma hela dagen. Nattskift är ju alltid nattskift. Friveckan är min favorit.

London var härligt. Jag älskar den staden och hade lämnat Sverige och flyttat idag och bara möjligheten fanns. Det erbjuder mig så mycket mer än vår lilla stad. Det erbjuder mina barn så mycket mer. Drömmen om utlandet har väl alla och fördelen med England är att det är inte är så långt hemifrån. Santiago och Chile är en helt annan verklighet.

Tyvärr lär det inte bli någon England mer i år, även om jag gärna skulle vilja. Nu blir det jobb hela sommaren, t o m den 21 augusti sedan går jag på mammaledighet igen och den 25 Augusti åker vi en vecka till Rom för att fira vår 10 års dag. 1 Oktober gifter vi oss och den 18'e fyller Nayeli ett år. Sedan är det redan November och i December åker vi förhoppningsvis mot varmare breddgrader och en långkörare till Chile. Åhh Chile. . Vårt egna paradis.

Nej mot Fabriken för 8 timmars slit så att svenska folket ska kunna torka sina rövar varje dag!
Jeanette:

Åh jag blir sugen på att åka till London nu jag med!Aldrig varit där.. Kul med ett nytt inlägg igen!

Emma:

Vad hände med att du skulle med till England om Panic spelar där i typ november/december? Det kan du ju inte backa ur på nu ;)

Kommentera inlägget här: