När Juli värmer upp vårt land

Uppe med tuppen idag och möts utav sommar. Badkläderna är på vift så jag slängde på ungarna kläder och drog mot Trollhättan för att köpa nya. Melanie var på gott humör och var jätte bra sällskap, sällskap utan tjat så hon fick massa beröm till skillnad ifrån allt tjat det har varit den sista tiden. Hon spann som en tigerräv och nog förstår jag att vi är alldeles för snåla med att dela ut den varan. På gott och ont kan jag tro.

Blev nya örhängen till mig och Melanie. En tröja till mig och ett par badbyxor till Viktor, samt frukost på Espresso House. Jag och Melanie delade på en Caesar sallad som var mycket god, färska räkor är inte att leka med. En islatte på det och dagen kunde knappast fått en bättre start. Förresten innan jag glömmer det, jag ääääälskar min nya vagn. Den är så smal och smidig och precis sådär lättkörd och dreamy som man drömmer om. Väger knappt något, snygg och ja it goes on and on. Super nöjd är jag i alla fall. Förhoppningsvis håller det i sig.

Väl hemma får vi fin besök ifrån min Isabella och hennes Ljubomir som hade vägarna förbi. Det är verkligen inte varje dag man ses. Vi bestämde i alla fall att vi ska bestämma något och ses och hitta på något kul, snart. Något som man inte brukar göra, eller kanske något man brukar. Någon som har någon idé? Anything and nothing?

Nu ska jag starta några avsnitt utav mitt The '70 show och plocka lite här hemma efter mina små terrorister som vänder upp och ner på lägenheten i en handvändning och just nu när Nayeli kryper omkring och provsmakar allt är det extra viktigt att det inte ligger saker, smutts ect och skräpar över allt för det räcker med att man vänder ryggen till en halv sekund så har hon hittat något mindre bra att antingen pilla eller smaka på.

Viktor ska jobba natt så det blir en ensam kväll när barnen har somnat för min del. Den där Mojiton får nog dock låta vänta på sig ett tag till tror jag. Tycker du ska komma hem nu Emma, för även om jag aldrig ringer så tycker jag om att ha möjligheten att ses om andan fall på. USA är överskattat sommartid, är det inte så? Hehe.
Krizzy:

Hade du hört av dej kunde jag kommit igår och tagit den där mojiton på balkongen med dej ;)

Emma:

Njaaa, det vet jag itne om jag håller med om alls ;)

Men vi kan väl säga att jag verkligen ser fram emot att ses sen när jag kommer hem. Blir mer än mojito då, det lovar jag :D



Ja, jag tror att det är min favorit också. Nog för att de andra betyder mycket för mig så är den här verkligen speciell. Jag kan berätta precis varför när jag kommer hem, för det är inget jag vill skriva offentligt.

Kommentera inlägget här: