Träningsstatus

Jag på gymmet oktober 2007.
Jag & Kristina tog en kurs i boxning.


Skadade mig igår på träningen. Vet inte vad som hände men måste ha sträckt mig på något vis vilket resulterat i att jag har väldigt svårt att gå, har ont i från bäckenet och ner i framförallt vänstra benet. Att resa sig upp efter att man legat ner är tortyr. Fast det är mycket bättre idag än vad det var igår och framförallt i natt.

I alla fall så blev det intervall träning på löpbandet. 5 minuter powerwalk ombytt med 5 minuter löpning under en timmas tid. Jag stannade på precis 7 km och cirkus 600 kcal. Tog verkligen ut mig allt vad jag orkade och fick sätta mig ner och återhämta mig en stund efteråt. Men det är så det ska kännas, man ska känna att man verkligen har gjort sitt yttersta. Även om såklart något är bättre än inget, men det tänket vill jag inte ens komma in i för det är lätt att fastna där.

Igår firade vi även helg med en semla. Eller en skiva på en semlekrans och det var förbjudet gott. Men något helg mys ska man kunna unna sig. Igen, lagom är bäst.

Idag hade jag gärna dragit till gymmet och powerwalkat i en timma för att få gjort någonting. Det är fortfarande för halt ute för att jag ska våga ge mig ut, speciellt nu när jag har ont också. Tror dock att det bästa är att vara hemma och återhämta kroppen så att jag kan köra fullt ut imorgon.

Emelie:

du är SÅ duktig!

Kommentera inlägget här: