Fortfarande ont . .

Det känns som om bloggen inte innehåller mycket annat än träning just nu även om det är betydligt mer som rör sig i skallen på mig och i mitt och barnens liv. Skittråkig läsning kanske, vad vet jag.

Idag blev det hur som cirkus 780 kcal / på en timma. Det är väl inte fy skam liksom. Dock insåg jag ganska snart att jag borde stannat hemmat och vilat idag. Jag hade egentligen fortfarande för ont och hade nog behövt vilan för att återhämta mig. Dock kämpande jag på så gott jag kunde. Inledde med intervall träning på löpbandet. 5 minuter gång varvat mer 5 minuters löpning. Jag kan säga att jag hade ont hela tiden, speciellt i vristerna som jag trodde skulle gå av. En timma blev ganska snart en halvtimma istället, men ändå 3.5 km.

Tänkte att jag skulle köra den sista halvtimman på cross trainern och sagt och gjort. En oändligt plågsam halvtimma, speciellt den första kvarten, sedan mjuknade det upp lite men fortfarande ont. Nåja, jag gjorde min timma i alla fall och kan vila mig tills på tisdag och hoppas på bättre lycka då.

Emelie:

jag tycker det är jätteintressant att läsa om din träning!

Kommentera inlägget här: