Finn Crisp



Köpte Finn Crisp igår. Det är ungefär som knäckebröd, men innehåller bara 20 kcal alt 3.7 kolhydrater. Bröd för LCHF:are med andra ord. Jätte goda var dom också. Med en salt smak. Jag köpte original men såg att det fanns en hel hög andra varianter. Igen, Melanie älskade dom. Viktor med för den delen.

Träningen igår var fruktansvärt och vi fick lägga ner det efter 45 minuter. Mest för att jag skulle hinna handla innan Viktor åkte till jobbet. Men det var verkligen plågsamt igår. Kombinationen lägga sig alldeles för sent och sedan stiga upp klockan 04 fick hela kroppen att fullkomligt brännas. Körde lugnare fast på en högra växel än vanligt så nog var det minsann minst lika jobbigt trotts mindre strides.

Idag är det ingen träning. Fast jag är pepp idag. Kanske borde man fånga den känslan och åka och gymma ändå? Jag ska i alla fall ta igen förlorad sömn och sova bort hela förmiddagen. Ska lämna Melanie på dagis nu klockan 09 och sedan vara oberörd inför det faktum att det finns tusen saker att göra här hemma.

Emma:

Du menar helt seriöst att du aldrig innan ätit Finn Crisp? Minns att jag hade en viss hat-kärlek till det när jag var liten, pga kryddorna i det. När blev det träff i veckan nu då?

Kommentera inlägget här: