En vecka

Anna - mamma till Hampus o Melvin:

gu så lik viktor hon är :)



en liten fråga om ditt objektiv du har: funkar det bara fr närbilder eller zoomar den in bra på långt håll med?

Johanna:

gud så vacker hon är ! :)

em:

E de bara jag eller e hon sjukt lik Victor??=)

Men asså hon e så söt så det är inte sant, man blir ju helt kär <3<3 :)

carro:

men gumman

Matilda:

Men gud vad söt hon är :) hoppas ni får njuta mkt nu och lära känna den lilla krabaten :)

Kristina:

Det hoppas jag också, bara Emma som inbillar sej att det är en pojk ;) Tänkte vara ledig från jobbet på måndag så jag planerar att komma upp då om du inte har något annat för dej =)

Emma:

fick en snilleblixt till namn förslag idag på överby. fråga mig inte hur jag kom fram till det, men jag tror det passar in på språk kriterierna och jag tror hon skulle passa i det också.

Leila/Leyla.

Vad tycker du?

Erika:

åh vilken fin flicka ni fått



KRAM

jennifer':

jätte söt! :)

Kommentera inlägget här: