Tips: Badaboom Studios har blivit med blogg

 

(Klicka på bilden för att komma till bloggen)

 

Mitt senaste och sista projekt inom bloggdesign gick till min kära sambo och hans grabbar, hiphop/rap kollektivet Badaboom Studios. Har ni en minut över kan ni ju titta in till deras nya blogg och lämna en rad. Det finns inte så mycket uppe ännu men det kommer.

Emelie:

Just nu är det väldigt jobbigt, ryggen värker som fan och jag tycks inte hitta någon skön sov/sittställning så dagarna och nätterna blir olidligt långa. Vill bara få ut lillebror nu <3



Trodde du redan visste namnen på lillebror då vi haft dom klarar sedan lång tid tillbaka.



Jag tror och hoppas på att han ligger rätt men det är inget jag tänker på just nu. Försöker förbereda mig inför allt som komma skall. Men han får gärna kika ut tidigare än beräknat.

Emelie:

Kanske inte det roligaste att läsa, när man redan är rädd för vändningsförsök.

Emma:

men för fasen jennie, dags att uppdatera. har ju noll koll på vad du pysslar med :P ;)

Kommentera inlägget här: