5:e Månaden

Idag går jag in 5:e månaden, av nio visserligen men det känns ändå som ett litet mini stopp på den oändliga resan. Snart i dagarna har jag även gått 50% alltså halvtiden om jag skulle föda på utsatt datum.

 

Namntankarna har jagat mig i drömmarna och igår drömmde jag att jag satt och skrev en lista, tänkte och gnodde riktigt för att få ner alla namn jag tyckte om i bokstavordning. Till slut kom jag ändå inte fram till något namn som jag tyckte speciellt mycket om, inget som jag blev förälskad i alla fall.

 

Viktor säger att hon ska heta Olga Michelle och Melanie som nog är sådär lagom less på allt namntjat tycker att hon kan få bestämma själv vad som ska heta när hon kommer ut ur min mage. Ska försöka plita ner en lista sedan med namn jag kan tänka mig så kan ni ju tycka till om ni har lust.

emelie:

Måste säga att Olga Michelle låter ju faktiskt superfint.. Michelle passar ju jättefint med Melanie :)

Anonym:

Noelle är ovanligt o fint tycker jag :) (uttalas inte noel)

Olivia:

Tycker oxå att Melanie och Michelle passar super.



Vet ett syskonpar som heter Melanie & Stephanie och ett annat som heter Melanie & Jennifer och ett tredje Melanie & Olivia :)

Sara:

Michelle är ett superfint namn!

jonna:

vart gjorde du det testet om hur många dagar de är kvar och allt?=)

Kommentera inlägget här: