Ljudet av ditt hjärta



30'e Juni är äntligen här!
Ni som följt min blogg har nog uppfattat min längtan efter idag. Äntligen är det dags för Eclipse och alla verkar vara helt tagna utav den tredje filmen. Kan klockan inte bara bli 18 så man får sitta där i biomörkret och avnjuta en utav tidernas kanske bästa sagor. Jag tvekar inte en sekund om att jag kommer komma ut därifrån och vara helt betagen, boken är ju fantastisk och vad annat kan då filmen vara?

Jag har drömt mardrömmar om idag hela natten. Att vi stått i kön och inte hunnit fått ut våra biljetter då vi blivit bort knuffade utav andra fans vars plan var att får våra biljetter att avbokas så att dom kunde boka istället och ta våra platser. Sedan har vi även gått ut i pausen i tron om att filmen varit slut och missat sista halvan. Haha.
Kommentera inlägget här: