Hey Mr Efron!

Min mobil är grym, verkligen som en liten dator. Jag är inte alls besviken med mitt val. Ovant med tagenbord men hur bekvämt som helst. En fröjd att skriva sms och nu uppdaterar jag via mobilen, liggandes i sängen.

Har även laddat ner diverse bakgrunder till mobilen och att döamma av mina val känns det högst osannorlikt attjag snart blir 23. Det är nämligen Zac Efron som står för den biten. Herregud, är inte jag för gammal för att ha kändiscrushes? Och zac Efron av alla sockersöta. Men set är något visst med honom, jag som tidagre spytt på alla inom den karusellen, såvä Zac som Vanessa Hudges. Miley Cyrus som Selena. Ni ser mönstret. Dock har jsg förlåtit Zac för hans existens och hoppas på många fina filmer med detta minst sagt ögongodis.

Hade någon sagt till mig för bara några veckor sedan att jag skulle sitta och youtuba videosar en hel kväll med Zac. hade jag skrattat. den sannorlikheten fanns liksom inte ens. Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig. Zacs stora problem är just Troy och förknippelsen med High School Musical, då filmerna gärna vänder sig till åldergrupper i yngre tonåren. Det är lite samma oseriösa känsla över det som att idol artisterna inte riktigt är riktiga artister, utan en flock 15 minuter i rampljuset artiser. Som visserligen är oerhört begåvade men inte riktigt räcker till, med undantag givetvis. För att återvända till Zac så har han precis den där stämpel, för vem kan ta någon på allvar som pryder varje ryggsäck i stan. alla leksaker osv.

Att han är så mycket mer än socker vittnar 17 again om där han briljerar.
Kommentera inlägget här: