Ett inlägg om städning



Städning står på schemat idag igwn och mitt stackars barn kommer förmodligen dö av tristess. Målning och bad underhåller bara i korta stunder, och Viktor stiger inte upp än på ett par timmar i alla fall. Det får bli en dag i filmen tecken för hennes del för städa måste jag göra, hur omotiverad jag än känner mig inför det.

Ikväll blir det filmkväll hemma hos.Emma följt av tvätt hos Viktors pappa halva natten, det dka bli så skönt med egen tvättstuga sedan.

Jo. En extra rad till min mormor som lånade mig den grymma svampen igår. Otroligt nog tog den bor mascarar som Melanie hade målat i köket på tapeten utan att så mycket som lämna en antydan. Nu slipper vi tapsera om i köket vilket verkligen är guld. En lite uppfinning som är  alla amåbarnsföräldrars räddare i nöden. Tusen Tack!
Emma:

Gick inte att kommentera på inlägget nedan, så jag gör det här..:P..



Inte för att jag kan vara den att döma, det vet du ju mycket väl, men ASGARV!! hehehe ;)

Emelie:

Vad var det för svamp?

Kommentera inlägget här: