25 Februari

Löningsdag idag och vi har köpt det nödvändigaste som behövs förutom mat. Räkningarna ska betalas och jag ska åka någon dag och köpa mat eftersom den lotter ligger på mig och räkningarna på Viktor.

Blev först en tur till apoteket. Där jag köpte folsyra samt sea-band som jag hoppas ska hjälpa. Jag har mått hyffsat sedan jag tog på mig dom i alla fall och hoppas det ska hålla i sig. Lite lätt illamående men det går i alla fall att leva med. Än den varianten som gör mig sängliggandes.

Sedan bar det av mot Göteborg och Backaplan där vi hämtade ut vår ps3:a som varit på reparation. Alla våra elektioniska saker slog ju ut efter att vi var i Chile förra året, efter att ha varit avstänga i tre månader fungerade ingenting. Playstationet återhämtade sig aldrig och det är först nu vi kommer vi så långt att lämnat in det och nu fungerar det precis som det ska och min bror har även fått tillbaka sitt som vi hade lånat så länge.

Blev även middag på Paprika, världens godaste och sedan vidare mot IKEA. Vi sprang igenom snabb och hittade lite smått och gott som vanligt, lite nya kritor till Melanie bl a. Vi kikade mest. Lite sur att när vi väl kom hem ligger avin med Vänner postern här hemma och jag springer naturligtvis ner och hämtar den direkt. Hade den kommit igår istället så hade jag kunna köpa ramen idag. Nu får det vänta, men jag ska planera in ett besök med Emma snart, så då köper jag den då. Det ska bli himla trevligt att få upp den på vägen, jätte fin är den och framför allt står det för någonting viktigt i mitt liv.
Kommentera inlägget här: