Lista - Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag blev tvåbarnsmamma. Jag gjorde mitt allra första fotojobb.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Förhoppningsvis hinner Kristina få sin bebis innan året är slut. Flera bekanta har fått barn.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige(?!)

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Träning och någon resa.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
18 Oktober - Dagen då Nayeli föddes.

8. Vad var din största framgång 2010?
En fin frisk liten dotter.

9. Största misstaget?
Inget.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mått jätte bra pyskiskt, fysiskt inte så jätte bra men det beror på att jag vart gravid i princip hela 2010.

11. Bästa köpet?
Min lilla objektiv.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att Nayeli äntligen kom till oss.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hela plattan med Daniel Adams - Ray.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Olika aktiviteter med Melanie, tagit bättre vara på tiden när hon var ensambarn.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Det jag har gjort hela mina dagar - Ingenting.

18. Var tillbringade du julen?
Vi ska först äta hos mina föräldrar, sedan julfirande hos mormor och morfar. Till sist hemma hos Viktor pappa.

19. Blev du kär i år?
Jag har fallit pladask för min nya lilla dotter.

20. Hur många one night stands?
Inga.

21. Favoritprogram på TV?
That '70 show

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej

23. Bästa boken du läste i år?
Twilight Sagan består.

24. Största musikaliska upptäckten?
Daniel Adams-Ray har omvänt mig.

25. Något du önskade dig och fick?
En frisk liten dotter.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Säkerligen, men inget betydelsefullt.

27. Årets bästa film?
Toy Story 3? Eclipse?

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Efter mycket om och men slängde jag ihop ett litet kalas hemma för släkten.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkerligen.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag har snott vad jag kan i Viktors garderob, allt som passat min gravida kropp ungefär?

31. Vad fick dig att må bra?
Min familj.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Zac Efron

33. De bästa nya människorna du träffade?
Nayeli

34. Planer inför 2011?
Träna och byta livstil. Kanske ta någon kurs som verkligen intresserar mig, passa på under mammaledigheten? Utveckla mina fotografi. Fira 10 år tillsammans med Viktor och resa till Chile.
sofie:

de måste blitt fel minne 2009 är ju inte Nayeli kom ju inte då hon kom ju 2010 =)

Emma:

Tycker du inte att du är ute i lite väl god tid med lsitan i år? :P Förövrigt så kom Avatar ut förra året, så den kan du inte räkna som bästa film för i år ;)

Kommentera inlägget här: