Update

Bröllopet gav många blandade intryck, en helt ny upplevelse på både gott och ont. Skriver mer sedan om gårdagen och bröllopet när jag kollat igenom bilderna.

Ska strax göra mig i ordning, ska köra Daniela ner till Göteborg då hon ska ta tåget till Stockholm idag. Ska bli spännande att se om jag lyckas hitta till centralstationen denna gången utan guidning ifrån Viktor. Men det ska väl inte vara omöjligt. Det omöjliga kommer sedan är jag ska åka till IKEA. Jag och lillan tänkte passa på att åka dit och äta mat när vi ändå är i Göteborg, köpa lite nya ljus och kolla läget liksom.

Min bil fungerar tack och lov igen. Det var bensinpumpen som hade gått sönder och som tur var kunde pappa fixa det. Är det möjligt att man verkligen blir så beroende av bil, bara på en så kort tid vi som är vana att åka buss och gå. En nyttig erfarenhet helt klart.
Kommentera inlägget här: