Fredagen som var

 


Minstingen Evelina


Igår skulle jag köra Viktor till jobbet, vi stressade ut till bilen, eftersom vi var sena, som alltid. Väl där inser jag att bilen ser vääldigt sne ut och det var den, jag hade nämligen fått punktering på ena bakhjulet. Det var bara att ringa till pappa så fick han snällt komma och byta däcket. Sedan följde jag och Mellis med mamma och pappa till Trollhättan en stund.

Väl tillbaka i Edet igen så gick jag och Mellis hem en snabbis och hämtade bilen. Vi åkte och hämtade mamma och sedan vidare mot mormor och morfar, där det var finbesök ifrån Småland. Vi var där hela kvällen och det var riktig kusinträff då även William och Evelina var där. Jag var mest sjukttrött hela tiden.  Melanie fick födelsedags present utav Lova med familj, en lilla gubben mjukisdjur och den har t o m fått sova brevid henne i natt, på platsen som annars bara tillhör BonBon så det var en bra present med andra ord. Tusen Tack å Mellis vägnar.

Idag ska min bil förhoppningsvis bli svettsad. Sedan vet jag inte, det var ju planer på Jul på Liseberg idag, men jag vet inte hur det blir med det. Viktor hade gärna viljat följa med till Liseberg också och det beror på när bilen blir klar och sånt.
På måndag är det domedagen för bilen.

Idag vill förhoppningsvis även Lova fastna på bild. Man får passa på när dom väl är här! Hon växer ju så hon knakar min lilla guddotter.

Nu ropar disken på mig igen . . på återseende?

Kommentera inlägget här: