Närbildslins

Min närbildslins kom idag på posten, trevligt. Så det har vart till att prova den idag, jag är imponerad hur mycket 79 spänn kan göra i skillnad. Helt klart värt den investeringen, för man kommer mycket närmare. Så det har blivit en hel del bilder knäppta under dagen. Ett axplock hamnar på bilddagboken och här har ni ett smakprov, en av mina favoritbilder någonsin tror jag.


Förövrigt så åkte vi till Alafors idag och lämnade in min ansökan till skolan, så nu är det bara att hoppas på att man kommer in och har något att sysselsätta sig med under hösten. Jag är trött på att gå hemma nu. Sedan följde jag och Mellis med hem till mina föräldrar, åt stekt strömming som nog aldrig smakat så gott tidigare, sedan hängde vi där hela dagen och njöt av det fina vädret som jag hoppas håller i sig nu när Viktor är ledig.

Imorgon är Viktor äntligen hemma hela kvällen, jag längtar efter honom mycket!
ina-bina:

Ansökan? Ska du börja på Komvux i Ale? :)



Är verkligen impad på linsen, du kom mycket närmare motivet nu än innan. Kanske borde investera i ett jag också, undra bara om det blir lika snygg effekt även på ett makroobjektiv :P

Kommentera inlägget här: