Tidfordriv

Jag blev utmanad av: Maria

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Langa , klargrona grasstran. Marken kanndes mjuk och stuttsig under hennes bara fotter. (Ps, I love you)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Melanies resesang.

3. Vad såg du senast på TV?
Dr. 90210

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
15: 03. (Klockan ar 15:17)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n i bakgrunden.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Akte till parken i Quinta Normal.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Kikade barnklader pa hm.se

8. Vad har du på dig?
Svarta velour byxor, vitt linne & en aprikosfargad topp med tryck.

9. Drömde du något inatt?
Ja, nagot trevlig ocksa misstanker jag.

10. När skrattade du senast?
Forut utan nar Melanie sa "Gurk Burk", med dialekt och allt (som i reklamen som gick forr)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Vindspel, svard av nagot slag, en klocka och ett halsband med ett kors.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Sakerligen.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Hyffsad tidsfordrift

14. Vilken var den senaste Biofilmen du såg?
Step Up (den forsta, tillsammans med Iza & Kristina nar jag var gravid med Melanie)

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En lagenhet i Chile.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag avskyr att cykla.

17. George Bush? Vad?
Är tack och lov inte längre Usa's president!

18. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Melanie och far jag en pojke ska han heta Lucas (om jag far bestamma). Viktor tycker Santiago. Om jag skulle fa en till flicka sa skulle hon formodligen fa heta Emelie, fast jag alska namnet Saga.

19. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja.

20. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nagot valkommnade hoppas jag.

21. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Oj, vem som har tid och lust.

Elin [ n e v n a r i e n ]:

sv: Det var ingen sida, det var från ett tryckeri i stan :)

Emma:

När du kommer hem är det dags att byta design. är trött på den här nu! ;)

Kommentera inlägget här: