Uppdatering. .

De senaste dagarna har i Chile har vart ganska sa mycket drickande, for varande del. Fast saklart har vi hunnit med en hel del annat ocksa. I fredags akte vi (jag, Viktor, Mellis & Rorro) bl a till MiM (Museo Interactivo Mirador) dar vi gick runt i flera timmar. Det ar ett museum ungefar som varat Inuvatum eller i stil med eldorado som finns pa Liseberg fast mycket storre. Jag var helt slut i fotterna efter fler timmars vandrande dar inne. Men vi hade verkligen jatte kul. Tack och bock for att taxi ar sa billigt sa att vi slapp aka metron tillbaka, med en halv miljon byten.

Vi kopte hela paketet vid Mim, vilket aven inkluderade ett litet fattigt akvarium. Viktor, Rorro & Mellis klappade skoldpaddor, det var val i princip det som akvariet hade att bjuda pa. Forutom en super cool papegoj show sedan pa slutet . Dar papegojorna cyklade raknade osv. Melanie var super impad och tyckte formodligen att det var det roligast pa hela dagen.

Senare pa kvallen motte vi (Jag, Viktor, Rorro & Seba) upp Nenne, Rorro, Fabian, Simon, Nennes mamma och styvpappa, hans morbror och hans tjej for att spela lite bowling. Vi bowlade vilket gick skit daligt for min del. Men det var trevligt och det ar verkligen inte varje dag som man bowlar nu for tiden. Efter det gick vi till en pub och jag blev sadar lagom snurrig - rund om fotterna - perfekt gungig. Vi satt och drack ol och tjatde tills det stangde och sedan tog vi taxi hem.

Sedan igar. Vi hade bestammt oss for att aka till nagot stalle for att kolla pa La Noche en cumbia-grupp som ar jatte kanda har i Chile, deras latar spelas verkligen sonder har. Eftersom det var en familjerestaurang var det perfekt eftersom vi kunde ta med oss Melanie, som vart lite grinig for att vi lamt henne har tidigare. Val dar upptacker vi att dom inte alls var dar, intradet var superdyrt for nagot som skulle sjunga deras latar, som jag forstod det. Istallet akte vi och kopte korv, fixade till tanderna, haha. vi bestammde oss for att somnade Melanie och dra vidare mot Bella Vista, en gata med pubar och utestallen kort och gott. Klockan blev ett, Viktors mormor kom hem och Melanie hade slockanat. Vi ringde hit Simon som skulle med oss och vi begav oss.

Forst hamnade vi pa nagot mysigt utestallet, en Backstaget bar och vi bestallde in varsin drink. For min del blev det en Mangorita som inte smakade nagot annat an tequila. Den var inte ens drickbar, sa jag bytte min mot Simons Love Flame som verkligen var supergod. Viktor drack ocksa en god Sex on the city tror jag den hetter. Rorro drack en mamachita som verkligen smakade skit i min mening, de andra tyckte om den. En rejalt stor rosa drink som han gomde bakom menyn da hans manlighet sviktade en aning da han upptackte att han bestallt in en stor rosa variant, haha. Hur som helst. Efter stangningsdags vid 03 gick vi vidare for att dansa. Vi gick kort och gott in i en bastu, dansade sa svetten yrde om oss och det var verkligen vidrigt nar man stotte emot nagon annan som dansade. En tjej intill slangde med haret och jag blev helt blot i ansiktet, harligt varre. Det var aven en schysst tavlig pa scenen  som bestod utav att man smorde in en kille i gradde och sa skulle tjejen slicka av det. Rena sexshowerna vill jag lova, haha. Sedan dansade vi och jag har nog aldrig vart sa nykter forut nar jag dansat, haha. Kvallen avslutades i alla fall med en trycka till James Blunts - Beautiful.

Bjuder pa bilder senare, orkar inte ladda in just nu ..
Kommentera inlägget här: