Mot Viña

Imorgon kl 9 (chilensk tid) beger vi oss mot Viña del Mar. Kuststaden som ligger tre timmar ifran Santiago. Vi ska stanna en vecka sa forvanta er ingen uppdatering under den tiden. Vi har hyrt en lagenhet/hus eller nagot som vi ska bo i under var tid dar. Till helgen gastas vi aven utav Viktor mamma, mormor och Richard. Tills dess far vi halla till godo med oss sjalva, Mellis, Viktor, Rorro och jag. Men det kommer bli underbart. Lata dagar pa stranden med harligt sol och bad. Pa kvallarna sitter vi pa antingen balkongen eller terrasen och njuter utav havsutsikten, dricker gott, kollar film och bara har semester.

Herregud. Jag vill aldrig aka hem!
Lykke:

Jag förstår att du inte vill åka hem ;)

Pernilla:

Ja det mesta i högstadiet var egentligen dåligt, jag saknar verkligen inte den tiden. De enda som jag egentligen någonsin var riktig vän med då i skolan var Evelina och dig, sen gick ju även det upp och ned, men de andra hade jag aldrig samma kontakt med. camilla blev jag bättre vän med i gymnasiet, men aldrig riktigt så som en riktigt nära vän. Maria och Ewe var definitivt påtvingad vänskap, vi gillade ju aaaldrig varandra, iaf inte jag dem :P Jag umgicks ju faktisk med andra i högstadiet till och från, så ja fattar inte varför ja stannade i "hörnan", antagligen för att ha nån å va me på lektionerna :P haha men jag visste hela tiden att det inte va äkta vänskap i hörnan.. det var väl med dig där ett tag, och evelina på slutet.. men annars visste ja att de bara va för att va typ..



ahh, samma här, den vänskap ja har me Linda e helt annan.. oslagbar :D Å med Terese som gick i min klass i gymnasiet



Ja de e alltid massa som kommer emellan när man e i tonåren.. å när tjejer skaffar killar blir alltid vännerna griniga för de känner sig utstötta, man inser ju inte i den ålderna att det är bara så det är, den man blir i hop med på riktigt, blir ju ens närmaste. Men när man blir äldre fattar man ju

Travel in Uzbekistan:

Thank you very much for that big article

Kommentera inlägget här: