Scarred for life?

Tank vad busig man kan vara nar man ar pa semester. Antligen tog jag tag i nagonting som jag har gatt och funderat pa hur lange som helst. Resultet blev som jag hade hoppat pa om aven det kanske behovs lite fin lite langre fram sedan. Jag har alltsa gjort slag i saken och tatuerat mig. Ett hjarta pa vanster handled. Det gjorde ont vill jag lova, speciellt ju narmare sjalva handen man var. Det mesta av svullnaden har redan gatt ner, och det kanns betydligt mer behaligt nu.

Malin:

Var försiktig med den i solen nu bara :)

Emelie:

Åh, vill se hela =)

Susanne:

Åh, vad kul! :D Vi vill se bild på det färdiga resultatet såklart. ;)

iza:

ååh va snajsigt :D

Emma:

Oh yeah! Äntligen. Handleden gör inte speciellt ont att göra, vänta tills du provat på foten, då kan vi snacka smärta..:P

Ska bli jättekul att se den när du kommer hem. Ser ut som de du visat innan att du typ vill ha. Next one in Chicago? yes? :P :D

Kommentera inlägget här: