Genom dina ögon

Om några dagar hoppas jag att denna bok trillar ner i min brevlåda. Det sägs ju att den ska vara minst lika bra som Twilight - serien. Det återstår dock att se. Någon som har läst den? Jag hoppas att den är bra, är så sjukt trött på alla dessa biografier som är de ända jag läst de senaste årena och som egentligen handlar om samma sak, en taskig barndom, övergrepp eller misshandel. Det är dags för något nytt, kanske är det så att jag luskas in i Sci-Fi världen till sist ändå.

Jag är trött. Ska snart lägga mig, blir säkerligen Two and a half men, som jag börjat plöja igenom igen. Min nya upptäckt är dock George Lopez som är fantastisk kul. Jag gillar sådana slö serier som man kan ha på lite i bakgrunden.
Emma:

Skulle inte du haft din uppkorning forra veckan? I vilket fall, trottheten gar over, det galler bara att ge det ett par veckor sa har du kommit in i det. Traff pa mandag kvall?

jennifer:

tillhör den typ den serien ?

<3

ina-bina:

Hej! Förlåt att jag svarar så sent, såg ditt inlägg i gästboken först nu :/



Klart du kan beställa ett eget armband. Tänkte du dig en bricka med Lova på, eller med såna bokstäver som i smycket det står "vacker" på? :)

Kitten:

Har last den pa engelska. Riktigt bra. Inte lika bra som twilight men enda riktigt bra.

maria:

grattis till 8 år tillsammans med viktor! :)

Kommentera inlägget här: