Dagens Fotografier















VILKEN ÄR DIN FAVORIT?
(Motivera gärna ditt svar)

Detta är resultatet utav min promenad fram och tillbaka till bruket idag. Jag fick jätte många fina bilder verkligen, en lyckad tur med andra ord. Tänk om man hade haft ett riktigt grymt macro-objektiv på det, vilka bilder jag skulle kunna ta.

Anonym:

Helt otroligt vilka fina bilder du tar!! Är du helt säker på att du inte ska söka någon kurs där du har nytta av din talang??? Tycker du är grym! =)

Emma:

Vad hände med snigeln? ;)

Annars så gillade jag nog den med rälsen bäst. Den känns sommrig. Den sista är väldigt bra med, men eftersom jag måste scrolla för att kunna se hela bilden så ger den nog inte all sin rätt för mig. skulle vara bättre på en större skärm :P

Pernilla:

Jag gillar den första (uppifrån) bilden mest. Det är ett gulligt motiv, och jag vet att det är en utmaning för fotograf och kamera att lyckas med skärpedjupet på en växt som den! Just att det är oskärpa både framför och bakom blomman e bra, sen är det inte helt lätt att få skärpa på ett så litet motiv, men du har lyckats!



Tredje bilden tycker jag verkar sakna skärpa..



Det är effektfullt att du lagt skärpan så långt ner på den sista bilden, istället för i mitten av bilden som många har för vana att alltid göra!

Sandra [2barnsmamma]:

Härliga bilder :)

Bli gärna medlem, om du inte redan är det! Gratis kläder är aldrig fel, eller hur?

http://www.gratismode.se/?c=2638

Kommentera inlägget här: