Barbent

Idag har jag var så där himla modig att jag nästan blir förvånad över mig själv. Har haft en kort kjol på mig hela dagen. Annars brukar den ryka efter bara ett litet tag, men det har faktiskt vart riktigt trivsamt i värmen, även om det är mycket tänk hela tiden på att dra ner kjolen.

Tog 2 och en halv timma att fixa till håret och ändå blev det inte blont. Färgen ville liksom inte bita på håret, så det är långa vägar ifrån blont, men jag är nöjd, den nya färgen passar min hudton bra, även fast jag inom kort kommer att göra flera ljusa slingor för att få det mera ljust. Jag är otålig och vill vara ljus liksom. Inte för ljus som förr men ljusare än  nu i alla fall.

Dessvärre har jag ännu inte lyckats få en ända bra bild på håret och på dess färg. Jag får jobba med det, har tagit massvis med bilder redan, så nu orkar jag inte mera. Får försöka imorgon igen, så håll till tåls mina vänner.

Bjuder i alla fall på några bilder när jag är som allra modigast,. .



Ja, ni ser ju själva hur kort kjolen är. Kjolen kommer ifrån H&M liksom toppen och diademet. Klockan är ifrån Chique och Melanies tröja kommer ifrån Ullared!
Eva:

varför tycker du inte om att gå i kjol jag tyckte du va fin i kjol..

Josse:

håller med ovanstående :)

Kommentera inlägget här: