Dagens Träning

Träningen var helt nice idag. Tränade med Kristina naturligtvis och vi kämpade på även om vi var hur lazy som helst när det kom till konditionsträningen idag, men det måste man få vara ibland, istället körde vi stenhårt på mage idag och kämpade oss igenom många situps av olika slag. Känner mig nöjd faktiskt. .

Imorgon är en annan dag som det heter, men för min del betyder det träning i mängder igen. Vet dock inte om Kristina ska med imorgon för hennes pappa skulle komma på besök, vi få se. Annars drar jag själv. .

Kommer känna mig helt mörbultad imorgon med tanke på att det var evigheter sedan jag körde ett triceps pass sist, får se hur det går. Det är verkligen träningsvärk när det är som allra värst liksom.
Ung mamma:

Jag blir så impad av dig Jennie, jag måste också börja träna.. Men jag är sååå lat!

Kommentera inlägget här: