Yesterday

Gårdagens outfit såg betydligt bättre ut än vad bilder irinerar om. Men det var tokvarmt med skjorta vill jag lova, så lite senare bytte jag faktiskt om. Detta var nog mest förmiddags outfitten för min del. Men trivsamt och hade vart ännu snyggare med ett flätat skärp i midjan dessvärre äger jag inte något sådant längre eftersom mitt nyligen gick i sönder. Och bara så ni vet så är shortsena lika långa i, det är bara jag som står knas.

Shorts Gina Tricot
Skjorta Viktors ifrån MQ
Diadem H&M
Klocka Chique.se

Nu ska vi dra iväg mot sommaräventyr, det blev Borydsjön och havet blir det någon annandag förmodligen i form av Lyckorna när vi fixat skjutts, eftersom bussresan blir värsta omvägen.
Anonym:

det var inte så snyggt...

Netha:

Ha en bra dag! :D

Nina:

Bara man trivs så :)

Vilken snygg vägg/tapet!

Kommentera inlägget här: