Igår, Idag, Imorgon & Föralltid

Sängen har ropat högt på mig hela dagen och det var näst intill tortyt att försöka hålla ögonen öppna på jobbet idag. Gick inte och la mig förrens vid halv ett igår, så jag antar att jag får skylla mig själv. Skönt att vara hemma nu i alla fall och skönt att det är eftermiddags skiftet imorgon, vilket betyder sovmorgon. Att gå upp klockan 05 tar knäcken på mig.

Till helgen ska jag och Melanie åka och hälsa på Pippi och Lotta, det blir nämligen Astrid Lindgrens värld. Underbart! Förövrigt så saknar jag Emma mycket, jag tycker hon ska komma hem nu, direkt på stubinen!

ps. Grattis till den lilla sötnöten Angelo (Melanies syssling) som fyller 3 år idag ds.

Bildtext: Me and Emma, back in the days.
Emma:

Urtjusig bild verkligen. Vara basta sidor helt klart..:P.. RyanAir flyger till Rom for bara nagra hundalappar, sen kan ni alltid hitta hotel pa hotels.com. Eller helt enkelt ga in pa typ hilton.com, har ju hotell over hela varlden.

Anonym:

Heej, tänkte fråga dig lite saker eftersom jag inte känner/vet någon i gbg.. hoppas du kan svara, om två år ca ska vi flytta till gbg & det känns lite halvt trögt med områderna.:/ vilka är bra område & "barnvänligt" & vilka är dåliga? alltså lugnt område om du förstår vad jag menar. Vi vill bo typ inne i gbg. Kram

Anonym:

Okej, vi har kollat lite köplägenheter & dom ligger hyffsat måste jag säga, men bagarkullen lr va det hette, är det ett bra ställe? kram

Kommentera inlägget här: