Dåligt med Bloggande

Idag har jag verkligen haft noll inpiration till att skriva här, ingen lust överhuvud taget och det är sällan det händer nu mera eftersom bloggen kommit att bli en väldigt stor del utav min vardag, men jag har helt enkelt inte orkat, ibland måste det var så också, jag hoppas på mera inspiration nu när jag börjat bli bättre också och planen är att ta upp träningen redan på måndag igen om jag mår bra resten av helgen vill säga, men det känns så nu i alla fall, kommer bli näst intill löjligtskönt att få ta på sig tränings kläderna igen och träna en stund, jag har saknat det.

Ska göra i ordning Melanie strax och lägga henne, Viktor jobbar natt idag och går om bara några minuter så jag har hela kvällen för mig själv, blir nog Vänner för min del eller kanske One Tree Hill, hade ett sådant OTH abstinens igår så att jag fixada hela första säsongen som ligger och väntar på mig, men först lite kärlek ifrån Vänner.

Funderar lite kring Private Practice är det det verkligen så bra som det utlovad, jag menar håller det Greys nivå?
Emma:

Jag tycker Private Practice ar jatte bra, har bra humor. Men det tar ett par avsnitt innan man verkligen blir hetl fast. Ge det en chans, vad forlorar du pa det?

Malin:

PP är inte lika bra som Grey's men nog duger det att titta på. 10 el. 11 avsnitt ligger ute att ta hem. Jag tycker den är underhållande, och serien växer faktiskt på en.

maria:

private practice är sjukt bra. dock är det inte som grey's, utan med en mer vuxen feeling. jag gillar't i alla fall! :)

Emelie:

Private Practice håller INTE Greys anatomys nivå, men en bra serie att se om man inte har något annat att kolla på. Ha de bra!

Anonym:

Tjenare tjejen. Liiite fler punkter när du skriver va? Bara 2 punkter i hela den där texten, man hinner ju inte hämta andan! :P

Kommentera inlägget här: