30 December

Halva dagen är redan till ända. Viktor är ledig ifrån jobbet idag då han inte mådde så himla bra. Lillan sover just nu och jag tvättar och donar. Jag kommer få magsår utav den här resan, är livrädd att vi ska glömma något som är viktigt när vi ska åka så länge. Herregud, det känns inte som om jag kan prata om något annat, ännu mindre tänka på något annat. Hela det här äventyret känns som en vag dröm, eller för den skull något som jag diktat ihop själv i mitt huvud. Men snart är vi där och det är så kort tid kvar tills vi åker, vi har så himla mycket som måste hinnas med innan den 11 Januari.

Nåja. Jag tvättar på som en galning här hemma, det gäller att vara där när maskinen är klar för den är som bekant inte snabb. Visserligen finns det massa att göra undertiden. Men man blir lätt lite seg mellan varvena.

Imorgon är det nyårsafton. Emma ska fira med oss vilket kommer vara kul. Sedan dagen därpå hoppas jag att jag mår prima och i så fall så ska jag plocka ner alla julsaker så att jag inte behöver oroa mig för det.

Susanne:

Kommer du blogga något under tiden ni är borta? :)

susan:

Jag har utmanat dig!



Titta min blogg ;O

Kommentera inlägget här: