Packat

Väskan är i princip helt packad nu, bara några små grejer som ska med som fortfarande hänger i torken. Handbagaget har jag inte plockat ner ännu eftersom jag inte kan hitta väskan? Får vänta och fråga Viktor sen när han kommer hem vid 02, men har faktiskt var duktig och skrivit en lista redan så att jag inte ska missa något.

Melanie den envisa damen vägrar somna i sin egna säng idag igen och jag vet inte vad det kan bero på, vad är det som händer, hon som är världens duktigaste med det annars?

Vid den här tiden imorgon befinner jag mig faktiskt i USA. Lite blandade känslor över det just nu faktiskt, men det beror mest på Viktor, 2 veckor utan honom känns galet långt . . Tur att jag har min lilla prinsessa i alla fall.

Bloggar mer imorgon innan jag åker. Blir mot Landvetter vid 03:45 är tanken. Tidigt och segt och verkligen inte mycket sömn, hoppas verkligen på en snäll Melanie så att man kan få sig en blund i alla fall på planet. Dock vågar jag verkligen inte hoppas på förmycket när det kommer till den biten. Hon är enivs som skammen.
Kommentera inlägget här: