I'm gonna miss you like a child misses their blanket

image1322Det svåraste med resan är verkligen att vara ifrån Viktor så länge. Vi har under alla våra 6½ år tillsamman aldrig vart ifrån varandra mer en än vecka som längst i streck och det var flera år sedan nu, annars så har det typ bara vart någon dag kanske om ens det. Jag kommer sakna ihjäl mig förmodligen, Emma får verkligen se till att sysselsätta mig nu så att jag slipper tänka på det och få hemlängtan, vilket jag förmodligen kommer att få ändå, haha.

Värre är väl för  Viktor, han kommer vakna upp varje dag i 2 veckor ensam utan oss. Jag och Melanie har ändå vårat äventyr under tiden han har ingenting mer än vardag liksom.

Min underbara Viktor, känns helt knasigt att göra en sådan här resa utan dig. Jag älskar dig verkligen! Och hur ska jag klara mig i 2 veckor?


Paulina:

Det var inte sandra som klippte mig så jag vet inte riktigt hur hon är.. Hårstunden har också väldigt bra rykten..

idastina:

naaw..söta.

Vanadesse ~ Designing Everyday Life:

ha så jättekul! blir d nåt bloggande från staterna då?

Sandra:

Ha det underbart i USA :D är jätte avundsjuk på er! :)

Kommentera inlägget här: